Forum για την πόλη

Παπάγου Χολαργού

Δ.Ο.Υ. - Οι Συναλλαγές μέσω τηλεφώνου, e-mail ή με ραντεβού, λόγω κορωνοϊού

01/04/2020
Τελευταία ενημέρωση: 01/04/2020 19:39


Σύμφωνα με απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), κ. Γιώργου Πιτσιλή, (δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 858 / 14.03.2020), η προσέλευση του κοινού στις Υπηρεσίες της ΑΑΔΕ περιορίζεται στο απολύτως αναγκαίο.

Το άρθρο 2 της απόφασης προβλέπει τα ακόλουθα μέτρα και οδηγίες συναλλαγής με το κοινό :

1. Οι Υπηρεσίες θα λαμβάνουν τα αιτήματα των συναλλασσομένων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικά. Υποχρεωτικά στο email του ο συναλλασσόμενος θα αναφέρει τα στοιχεία επικοινωνίας
του (email και τηλέφωνο).

2. Τα αιτούμενα τυχόν πιστοποιητικά, βεβαιώσεις, κ.α., θα αποστέλλονται στον αιτούντα αποκλειστικά μέσω email από την ηλεκτρονική διεύθυνση της Υπηρεσίας, στις περιπτώσεις που αυτό είναι εφικτό και θα υπογράφονται κατά περίπτωση, μόνο
από τον Προϊστάμενο της Υπηρεσίας ή τον αναπληρωτή του, με αναφορά στοιχείων υπαλλήλων για τη παροχή πληροφοριών.

3. Οι συγκεκριμένες ηλεκτρονικές διευθύνσεις και τα τηλέφωνα επικοινωνίας θα δημοσιευθούν στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ (www.aade.gr), και θα αναρτηθούν σε εμφανές σημείο στην είσοδο των Υπηρεσιών με μέριμνα των αρμόδιων Υπηρεσιών.

4. Εάν η ικανοποίηση του αιτήματος του ενδιαφερόμενου δεν είναι εφικτό να πραγματοποιηθεί με την ανωτέρω διαδικασία και κρίνεται απολύτως αναγκαία η φυσική του παρουσία, τότε η προσέλευση αυτού ή του νόμιμου εκπροσώπου του στις ανωτέρω υπηρεσίες, πραγματοποιείται αποκλειστικά κατόπιν προγραμματισμένης συνάντησης. Η επικοινωνία για καθορισμό συνάντησης του συναλλασσόμενου ή του νομίμου εκπροσώπου με την Υπηρεσία, θα πραγματοποιείται μέσω αποστολής έγγραφου αιτήματος (fax), αιτήματος μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Για τον καθορισμό των συναντήσεων κατά τα ανωτέρω, προηγείται συνεννόηση του αρμόδιου υπαλλήλου με τον Προϊστάμενο της υπηρεσίας και αυτή οριστικοποιείται, με τη σύμφωνη γνώμη και του ενδιαφερόμενου ή του νόμιμου εκπροσώπου του.

5. Σε όλα τα καταστήματα των Υπηρεσιών ορίζεται υπάλληλος ο οποίος θα βρίσκεται στην είσοδο της μονάδας για την υποδοχή των συναλλασσόμενων, την επιβεβαίωση των προγραμματισμένων συναντήσεων και την ελεγχόμενη αναμονή και είσοδο των επισκεπτών στο χώρο της Υπηρεσίας.

6. Οι αρμόδιοι Προϊστάμενοι υποχρεούνται να μεριμνήσουν ώστε οι Υπηρεσίες να προμηθευθούν ειδικά διαχωριστικά προστατευτικά για όλες τις θέσεις που προβλέπεται τακτική συναλλαγή με το κοινό, καθώς και για κάθε άλλη αναγκαία διαρρύθμιση για την υποδοχή,
αναμονή και εξυπηρέτηση των επισκεπτών.

Ο κατάλογος των ηλεκτρονικών διευθύνσεων και τηλεφώνων εξυπηρέτησης του κοινού από τις Δ.Ο.Υ., κατά την περίοδο των εκτάκτων μέτρων, εδώ :


pdf ΑΑΔΕ - Στοιχεία Επικοινωνίας Δ.Ο.Υ (0,00 Bytes)